donderdag 9 april 2015

Tot slot


Je hebt bijna de finish bereikt van de digitale ontdekkingstocht. De afgelopen weken hebben we jullie hard aan het werk gezet met de 7 dingen. Misschien heb je je nog geen tijd gehad om alle dingen te onderzoeken.  Maar de ontdekkingstocht hoeft niet op te houden na de cursus. Je hebt alle informatie gekregen om zelf verder aan de slag te gaan. Ik hoop dat je het leuk vond om nieuwe dingen te leren.


De slotbijeenkomst is donderdagmiddag  16 april in vestiging Ouddorp.
De koffie/thee staat vanaf 12:45 klaar.

2 opmerkingen:

  1. Haha, bijna aan het eind van de ontdekkingstocht schreef Karin opgewonden.
    Ik wil nog steeds proberen een achterstandje in te halen en dit ook nog voor as donderdagmiddag en zo aan Facebook beginnen (als het me gegund is door te mogen gaan). Ik was het lijstje met urls naar blogs van medecursisten zoek en heb het net gevonden. Ook hier en daar een reactie geplaatst. Begrijp ik goed dat niet iedereen een blog geopend heeft en 1 blog min of meer geannuleerd is?

    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mieke, dat de cursus bijna afgelopen is, wil niet zeggen dat je moet stoppen met je ontdekkingsreis. Je hebt alle informatie gekregen om ook zelfstandig door te kunnen gaan. En als je nog vragen mocht hebben, kan je die stellen aan de medewerkers van de bibliotheek. Je bent niet de enige die een beetje achterloopt en er is inderdaad een blog geannuleerd.
      Belangrijk is dat je het leuk vond om nieuwe dingen te ontdekken en dat je niet bang meer bent om iets uit te proberen op het internet. Groeten, Karin

      Verwijderen