zaterdag 28 maart 2015

Ding 7: media online


Ik vind het prettig om van het nieuws op de hoogte te zijn en te blijven.  Naast het journaal en de krant, probeer ik regelmatig het digitale nieuws via onder meer AD.nl, nu.nl, NOS.nl en rtl nieuws.nl te volgen. Ik lees soms ook de commentaren bij de artikelen door andere lezers. Zelf reageren heb ik nog niet gedaan.  

De website van de bibliotheek is handig om informatie over de bibliotheek te vinden. Als je inlogt op  Mijn Bibliotheek zijn er zelfs nog meer mogelijkheden beschikbaar. Bijvoorbeeld zelf je boeken, een lijst aanleggen met favoriete titels, de lijst bekijken met materialen die je al gelezen hebt en je kunt betalingen doen met iDeal.  Je kunt zelf ook informatie aan de website toevoegen, door een recensie te schrijven over bijvoorbeeld je favoriete boek of door er een tag aan toe te voegen.

Voor de lezingen en activiteiten die de bibliotheek organiseert kun je terecht op www.leerenbeleef.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten